Last visit was: It is currently 08 Sep 2010, 16:43

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ce imi recomandati?
PostPosted: 08 Sep 2009, 09:35 
Stiu sa rezolv 1x1x1!

Salut tuturor!

Sunt "incepator"...adica nu stiu sa fac cubul, dar am de gand ca intr-o luna, doua, urmand tutorialul postat de Radu sa rezolv un 3x3x3 in 2-3 minute...

As dori sa cumpar de pe genios.ro 3 cuburi:
-1 2x2x2 pentru cineva de 10 ani
-1 3x3x3 pentru mine, 16 ani
-1 4x4x4 pentru un adult, care rezolva un 3x3x3 relativ repede.

Acum va intreb: pe care de pe site mi le recomandati? Am vazut ca 2x2x2 sunt doar eastsheen. Sunt bune? Apoi, la cel 3x3x3 sunt 2 modele: cel la 65 ron (profesional) sau cel mai scump, original...pe care sa il iau? La fel, cel de 4x4x4 este in 2 variante: original sau eastsheen. Cum sa procedez?

Mersi mult pentru orice parere,
Dani

Offline Profile Send private message E-mail  

Post subject: Re: Ce imi recomandati?
PostPosted: 08 Sep 2009, 10:28 
Site Admin

In primul rand bine ai venit pe forum si speram sa mai postezi pe aici...eventual sa mai aduci si prieteni.

Legat de intrebarile tale cred ca eu sunt cel mai indicat sa-ti raspund :), asa ca iti voi explica. Bineinteles pot si ceilalti sa isi dea cu parerea daca nu sunt de acord sau au ceva de completat.

La cuburile de 2...nu prea ai ce alegere sa faci, fiind doar cel Eastsheen. Sunt cuburi foarte bune si pe astea se si practica in speedcubing. Se misca usor, au dimensiuni mari si rezista binisor in timp. Cel putin asa stiu eu. L-am vazut pe garlic sapt trecuta, scotea cam 6s pe un cub din-asta. Deci e bun :)