Articolul E: Fewest Moves Solving

Rezolvarea din cât mai puține mișcări

## Articolul E: Fewest Moves Solving (Rezolvarea din cât mai puține mișcări)

– E2) Procedura pentru Fewest Moves Solving:
– E2a) Arbitrul distribuie un scramble tuturor concurenților. După care dă drumul la cronometru și strigă “START”.
– E2b) Toți concurenții au o limită totală de timp de 60 de minute pentru a găsi o soluție.
– E2b1) Arbitrul ar trebui să strige “MAI SUNT 5 MINUTE” la minutul 55 și să strige “STOP” la 60 de minute.
– E2c) La 60 de minute, fiecare concurent trebuie să dea arbitrului foaia cu soluția pe care să scrie numele concurentului și pe unde a folosit doar notații Outer Block Turn Metric (descris in Articolul 12a). Penalizare: DNF.
– E2d) Lungimea soluției este calculata în sistemul Outer Block Turn Metric (vezi Articolul 12a).
– E2d1) Concurentului îi este acceptată o soluție de maxim 80 (mișcări și rotații).
– E2e) Soluția conurentului nu trebuie să derive în niciun fel din scrambleul inițial sau dintr-o secvență a acestuia. Penalizare: DNF.
– E2e1) Delegatul WCA poate cere concurentului să explice fiecare mutare din soluția dată de acesta, indiferent de scramble-ul primit. Dacă concurentul nu poate da o explicație plauzibilă rezolvarea este DNF.
– E3) Concurentul poate folosi următoarele obiecte în timpul rezolvării:
– E3a) Hârtie și pixuri (ambele date de arbitru).
– E3b) 1-3 puzzle-uri corespunzătoare probei (aduse de concurent).
– E3c) Stickere colorate (aduse de concurent).
Penalizare: DNF.